Κυριακή βράδυ και μπαίνουμε στην ουρά έξω από το θέατρο Κιβωτός στο Γκάζι. Νεαρόκοσμος περιμένει μαζί μας στο Φουαγέ να ξεκινήσει “ΤΟ ΚΤΕΛ”... η παράσταση σε σενάριο του Νίκου Μουτσινά και της Τζένης Διαγούπη, με την σκηνοθετική υπογραφή επίσης του Νίκου Μουτσινά. Πρ σπαθώ να βολευτώ στην θέση μου, κοιτάζω γύρω μου το θέατρο σχεδόν γεμίζει. Τα φώτα σβήνουν...το χειροκρότημα είναι θερμό από την είσοδο των πρωταγωνιστών.
Ο Νίκος Μουτσινάς υποδύεται τον Αντώνη Τόνγκα έναν χειρουργό που διαμένει σε μια εξοχική κατοικία στην ερημιά πηγαίνοντας προς Φλώρινα μαζι με τη σύζυγό του Μαίρη Καμπάνα (Βασιλική Ανδρίτσου). Το δίδυμο χαρίζει άφθονο γέλιο, αν και ο πρωταγωνιστής αναλώνεται για μεγάλο μέρος σε αστείες εμφανίσεις με μια ξανθιά περούκα που καταντά υπερβολικό...Επιχειρούν να στήσουν παγίδα στο λεωφορείο του ΚΤΕΛ που χαλάει και οι επιβάτες του βρίσκουν καταφύγιο στο σπίτι τους. Επί σκηνής καταφθάνει ένας γυμναστής και δάσκαλος του τέννις (Θανάσης Αλευράς), μία πόρνη (Ματίνα Νικολάου), μία κυρία-πρόεδρος στη διάσωση του μονάρχιδου σκίουρου (Τζένη Διαγούπη), η Σταρ Πελοπόννησος (Αθηνά Οικονομάκου) και η Οδηγός του ΚΤΕΛ (Φωτεινή Ντεμίρη). Χωρίς να το γνωρίζουν πέφτουν θύματα ενός κυκλώματος εμπορίας οργάνων!
Με ένα πολύ έξυπνο σενάριο που πραγματεύεται με πολύ χιούμορ ένα τόσο σοβαρό θέμα, η ιστορία ξεδιπλώνεται πολύ ευχάριστα σε ένα θρίλερ -φάρσα που δεν αναστατώνει τον θεατή, αλλά του προκαλεί ευθυμία καθώς και συμπάθια για τους δράστες του εγκλήματος. Ιδιαίτερα απολαυστική είναι η ερμηνεία της Βασιλικής Ανδρίτσου ως μια πυθήνεια σύζυγο στις επιταγές πολυμήχανου συζύγου που εκβιάζεται από κακοποιούς. Περιορισμένος στο ρόλο του φαίνεται ο Θανάσης Αλευράς ως κολλημένος αθλητικός τύπος, συγκριτικά με τις μέχρι τώρα θεατρικές και τηλεοπτικές επιδόσεις του. Την διαφορά – σε σχέση με τις προηγούμενες εμφανίσεις της- κάνει η Αθηνά Οικονομάκου στο ρόλο της ξανθιάς χαζής μοντέλας που κλέβει την παράσταση, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις προσπαθεί όμως να αποσπάσει το γέλιο από τους θεατές με μαϊμουδισμούς. Πειστικότερη όλων η Ματίνα Νικολάου ως πόρνη, εξαπολύει ατάκες με τέτοιο τρόπο που “τορπιλίζουν” τους θεατές. Η Τζένη Διαγούπη και η Φωτεινή Ντεμίρη δρουν ως απαραίτητα κομμάτια αυτού του κωμικού παζλ.
Ωστόσο, άσχετα με την θεματολογία και το ύφος της παράστασης αποτελούν τα χορευτικά “διαλείμματα” παρά την συμμετοχή των ηθοποιών σε ορισμένα από αυτά και τις καλές χορογραφίες της Χριστίνας Φωτεινάκη. Ευρηματικό είναι το μπαρ που μετατρέπεται σε χειρουργίο, δημιουργία της Λία Ασβεστά, που επιμελήθηκε τα σκηνικά, ενώ ευχάριστη νότα αποτελεί και η μουσική επένδυση που επέλεξε ο ίδιος ο Νίκος Μουτσινάς.
Μαρία Αλιμπέρτη
Ο Νίκος Μουτσινάς υποδύεται τον Αντώνη Τόνγκα έναν χειρουργό που διαμένει σε μια εξοχική κατοικία στην ερημιά πηγαίνοντας προς Φλώρινα μαζι με τη σύζυγό του Μαίρη Καμπάνα (Βασιλική Ανδρίτσου). Το δίδυμο χαρίζει άφθονο γέλιο, αν και ο πρωταγωνιστής αναλώνεται για μεγάλο μέρος σε αστείες εμφανίσεις με μια ξανθιά περούκα που καταντά υπερβολικό...Επιχειρούν να στήσουν παγίδα στο λεωφορείο του ΚΤΕΛ που χαλάει και οι επιβάτες του βρίσκουν καταφύγιο στο σπίτι τους. Επί σκηνής καταφθάνει ένας γυμναστής και δάσκαλος του τέννις (Θανάσης Αλευράς), μία πόρνη (Ματίνα Νικολάου), μία κυρία-πρόεδρος στη διάσωση του μονάρχιδου σκίουρου (Τζένη Διαγούπη), η Σταρ Πελοπόννησος (Αθηνά Οικονομάκου) και η Οδηγός του ΚΤΕΛ (Φωτεινή Ντεμίρη). Χωρίς να το γνωρίζουν πέφτουν θύματα ενός κυκλώματος εμπορίας οργάνων!
Με ένα πολύ έξυπνο σενάριο που πραγματεύεται με πολύ χιούμορ ένα τόσο σοβαρό θέμα, η ιστορία ξεδιπλώνεται πολύ ευχάριστα σε ένα θρίλερ -φάρσα που δεν αναστατώνει τον θεατή, αλλά του προκαλεί ευθυμία καθώς και συμπάθια για τους δράστες του εγκλήματος. Ιδιαίτερα απολαυστική είναι η ερμηνεία της Βασιλικής Ανδρίτσου ως μια πυθήνεια σύζυγο στις επιταγές πολυμήχανου συζύγου που εκβιάζεται από κακοποιούς. Περιορισμένος στο ρόλο του φαίνεται ο Θανάσης Αλευράς ως κολλημένος αθλητικός τύπος, συγκριτικά με τις μέχρι τώρα θεατρικές και τηλεοπτικές επιδόσεις του. Την διαφορά – σε σχέση με τις προηγούμενες εμφανίσεις της- κάνει η Αθηνά Οικονομάκου στο ρόλο της ξανθιάς χαζής μοντέλας που κλέβει την παράσταση, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις προσπαθεί όμως να αποσπάσει το γέλιο από τους θεατές με μαϊμουδισμούς. Πειστικότερη όλων η Ματίνα Νικολάου ως πόρνη, εξαπολύει ατάκες με τέτοιο τρόπο που “τορπιλίζουν” τους θεατές. Η Τζένη Διαγούπη και η Φωτεινή Ντεμίρη δρουν ως απαραίτητα κομμάτια αυτού του κωμικού παζλ.
Ωστόσο, άσχετα με την θεματολογία και το ύφος της παράστασης αποτελούν τα χορευτικά “διαλείμματα” παρά την συμμετοχή των ηθοποιών σε ορισμένα από αυτά και τις καλές χορογραφίες της Χριστίνας Φωτεινάκη. Ευρηματικό είναι το μπαρ που μετατρέπεται σε χειρουργίο, δημιουργία της Λία Ασβεστά, που επιμελήθηκε τα σκηνικά, ενώ ευχάριστη νότα αποτελεί και η μουσική επένδυση που επέλεξε ο ίδιος ο Νίκος Μουτσινάς.
Μαρία Αλιμπέρτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου